A sleeper Astra, ami nem hagy ma aludni!

2020.12.17

Sziasztok! Engedjétek meg, hogy bemutassam Feri igazi kúpfelverő sleeper Astráját.

1993-ban még a kis 60 lovas motorral álmodták meg a tervezői,és így is gurult le a gyártósorról.Majd ez év áprilisában került Feri tulajdonába a kis C14NZ és elég hamar megunta a lomha papás stílust.Szeptember 18-án kezdte az átépítést egy C25XE motorral változtatta egy igazi vadállattá az Astrát.

Az autó a teljesítmény mellé természetesen nagy fékeket is kapott, egész pontosan 280 mm átmérőjüt. 

A nehéz V6-os gyári lendkereket ledobta róla és egy C20XE vastag lendkereket kapott a szintén gyárítól eltérő F18 C345-ös váltó. A lovak etetését is egy C20XE AC pumpa szolgáltatja. A motor is teljesen fel lett újítva.

A beltérben is van változás,króm Vectra kilincseket kapott és V6 műszeregységet.

A nagyobb súly terhelés miatt kikerültek a gyári gátlók és egy keményitett rendszer lett alá rakva Raj Dániel jóvoltából.

A kidörgőt Elekes Péter készítette. Ezen munkákon kívűl, Feri mindent magának csinált és épített be, rekord idő alatt, mert november 26-án már ketyegett az új szív a sleeper Astrában.

Végül egy kis videó, a duruzsolásáról: 

Nagyon szépen köszönjük a lehetőséget Ferinek,hogy egy ilyen csodát bemutathattunk. Reméljük Kiskunlacházán láthatunk Titeket élőben is.

Ha van egy érdekes átépítésed,vagy szeretnéd bemutatni az autódat, vedd fel velünk a kapcsolatot Facebookon, vagy az otfm@otfm.hu email címen.

Szerző:

Juhász Tomi

2020.12.16